Dobra, to był najmroźniejszy dzień sezonu! | Styczeń 2012

Styczeń 2012 był na prawdę srogim miesiącem. Tego dnia, a była to niedziela zaplanowałem wycieczkę z Bushmanem. Mieliśmy zwiedzić wcześniej wypatrzony przeze mnie pagórek, który bardzo ładnie prezentował się z oddali.

Droga na wzniesienie nie wydawała się trudna ani długa, pogoda dopisywała pod względem widoczności, aczkolwiek pojawiły się czynniki komplikujące całą wycieczkę. Przede wszystkim Markowi nie odpaliła fura, więc zostałem sam na placu boju. Wielka szkoda, gdyż pogoda na prawdę zachęcała do odbycia tej przygody. Poza tym Dziadek Mróz nie odpuszczał i zaproponował kolejny raz ekstremalną temperaturę.

Mimo to postanowiłem poczłapać sam – choć nie za bardzo mi to odpowiada w większości wypadków – i jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Znalazłem niezwykle urokliwe i spokojne miejsce. Takie mega intensywne, które zapamiętuje się na długo, wręcz mistyczne. Zresztą jak całe Beskidy.

Jak tu się nie oprzeć wędrówce. Freeride, jako zjazd jest spoko, ale turowaniu nie podskoczy. Banał, wiem, jednak wciąż mnie urzeka.

DCIM101GOPRO

DCIM101GOPRO

DCIM101GOPRO

Tutaj już na prawdę pizgało. Ciężko było odsłonić nawet rochę skrawka twarzy..

DCIM101GOPRO

Zmęczenie dawało się we znaki, ale w tym miejscu dostałem w dupę przez własną nieuwagę. Zjazd 300 m na fokach z podniesionym najwyższym pałąkiem w Alpine Trekkerze to niezbyt komfortowy pomysł dla mięśni czworogłowych. Debil!

DCIM101GOPRO

Na samym końcu tej wyrypki nagroda w postaci fajnego bloku skalnego..

DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO

Pod fotę nadaje się jak ulał..

DCIM101GOPRO

Jeste też kawałek Retallacku!

DCIM101GOPRO

Oddałem dwa zjazdy, po czym szybko udałem się z powrotem, gdyż słońce uciekało, a wraz z nim zajawa na spędzenie popołudnia w tej nieprzychylnej, aczkolwiek naturalnej temperaturze.

Po powrocie zachwyciłem się The Stubs, sami posłuchajcie!

Skomentuj

