Nowości w teamie Salomona – SPROSTOWANIE

W pewnym magazynie papierowym, który przekazuje treści narciarskie (wydanie październikowe) ukazała się nota, iż moja osoba rozstaje się z teamem PRO marki Salomon, aczkolwiek i tak będzie pizgać dla tego producenta w tym sezonie, czyli 11/12.

Pełny cytat

„Mimo, że streetowy wymiatacz Piotr Pinkas rozstaje się z teamem PRO, nadal wspierany będzie przez Salomon”

Prawda natomiast jest taka, iż definitywnie rozstałem się z marką Salomon wiosną 2011.

Rozstanie odbyło się w przyjacielskiej atmosferze, a przy okazji tego wpisu chciałbym jeszcze raz podziękować za współpracę.

Redaktor czasopisma, w którym ta informacja została zamieszczona został wprowadzony w błąd przez osobę, która tą informację przekazała.

Bardzo proszę tą osobę, by w przyszłości konsultowała tego typu rewelacje, gdyż tego typu działania lekko podku®wiają moje wyśmienite samopoczucie.

Aktualnie jestem sponsorowany przez: własna zajawka, mega dobra zima, lewa kopia adobe premiere pro, vimeo plus, dobrze mi z tym, kiedy będzie sypał śnieg?

NIC O NAS BEZ NAS

Chcesz zobaczyć to kłamstwo na własne oczy?!

Wystarczy, że klikniesz w poniższy obrazek..

(a poza tym, czy ja do ch. siedzę na tej ławce, w tych urokliwych okolicznościach przyrody, no siedzę?;)

8 uwag do wpisu “Nowości w teamie Salomona – SPROSTOWANIE

  1. Piotrze,
    Przeprosiłem Cię już za ten błąd i pytałem czy mam zamieszczać sprostowanie. Możesz śmiało napisać, że za błąd odpowiada Marek Doniec, a nie osoba przekazująca informacje. Raz jeszcze oficjalnie przepraszam za wprowadzenie świata w błąd. Życzę pomyślnego szusowania po lasach i miastach. Good luck

  2. Do tego liczyłem, tak dobry narciarz jak Ty jednak z nami zostanie, a stało się inaczej nie do końca z mojej winy.

  3. kogo to obchodzi? idź pan w chuj z takimi potwornymi kłamstwami przez które ważą się losy ludzkie. ja jebie.

  4. no faktycznie go poruszyło, na tyle, że aż musiał napisać, że chuj to kogo obchodzi xd
    panie, pan jest debil.

Skomentuj

