-=Chopok=-

Sezon poza trasowy rozpoczeliśmy w tym roku na Chopoku, czyli małej górce znajdującej się na terytorium słowacji, czyli tam gdzie diabeł mówi „Ojro bite!”

Podróż rozpoczeliśmy o dosyć rześkiej godzinie. Ja jako, że zostałem nominowany na kierowcę musiałem się zwlec o godzinie nr 3.30

Resztę wycieszki zgarnąłem w Trzebini (Tomasz) oraz Krakowie (Jan).

Oczywiście dzień wcześniej zadeklarowało się przynajmniej 15 osób, ale wiadomka jaki jest przekład chęci na realia zazwyczaj, m-i-z-e-r-n-y!

W sumie mniejszej grupie łatwo o konkretną jazdę i to jest fakt!

Nie będę was już męczył textem, obejrzyjcie edit, który zmontowałem wraz z Johnym Cashem..

Jak już się napatrzyliście to teraz dalsze instrukcje:

1. kopiujemy ten link – http://vimeo.com/33990032 – wbijamy na swój profil Fejsbuk i wklejamy (opcjonalnie dodajemy ekscytujący opis dla zachenty)
2. wracamy tutaj
3. i oglądamy foteczki

Wykonał: Tomasz Dębiec






Wykonał: GoPro

ElectroDiscoStroboskopo

Nie ma lekko..

Pogody też nie ma..

Tomasz

Avalanche Check

Tomasz

Peak

Landszaft

ParkPlac

HappyMeal

Tomasz

Jan

T & J

Canon

Just walking..

?

Skomentuj

