-=Sztubaj – Wyjazd Szkoleniowo-Tlenowy=-

Oj, dawno nie widziałem tej strony „tej strony”, czyli panelu administracyjnego, w którym to powstają najbardziej efektowne dzieła polskiego lub nawet światowego internetowego, blogerskiego, półświatka. Mogę się jedynie pocieszyć faktem, iż wy nigdy tej drugiej strony nie ujrzycie..haha..cioty i penery z was!:]

Nie było mnie taki szmat czasu, gdyż byłem zajęty, mniej i bardziej ważnymi obowiązkami, o których z pewnością nie warto wspominać, gdyż nikogo one nie zainteresują. Moja biografia ukaże się na dniach, więc tam będziecie mieli okazję, by przeczytać so nie so o moim osobistym życiu, sukcesach, porażkach, nałogach, problemach etc. Wydzie ona w nakładzie 1 miliona sztuk, a zostanie wydane przez bardzo znane i szanowane wydawnictwo o nazwie „Chyba W Snach”.

Orrajt! Dosyć strugania tzw. ProProProsa, wszka nie muszę nikomu udowadniać, iż takim jestem. Wyznam teraz najszczerszą prawdę. Zupełnie nagą i zupełnie osobistą, uwaga!..nie pisałem, gdyż byłem na szkoleniu na Pomocnika Instruktora SiTN, wraz ze Szkołą Zdrowia – Dr Lecha Powolnego..ot co!

Raczej nie ma sensu się rozpisywać nad emocjami i wewnętrzną esktazą. Było wyśmienicie! Czas spedzony na szkoleniu owocował z dnia na dzień, wręcz z minuty na minutę. Pod okiem fachowców szlifowałem techniki płóżne i równoległe, ktore zamierzam wykorzystać na streecie, w zawodach i poza trasą w nadchodzącym sezonie zimowym. Zdecydowanie jest to moja tajna broń i coraz mocniejsza strona indywidualnej techniki narciarskiej. Polecam tego typu wyjazdy, gdyż można sobie poprawić statystykę skrętów różnymi technikami, można ją poprawić o jakieś kilkaset tysięcy, licząc bardzo ostrożnie:]

First PowDay Of The Year

Stubai Arena

Gondolen..

The FattestSkis On My Feat..

Getting To The Top..

My Freeride/Freestyle Coach Mr Żorż..

Och,ach,uch..wunderBARRRR Landszaft!

Snowpark Trips – very unique experiences at the time..

Od siebie mogę dodać, iż Stubai jest Zimową Stolicą Polski, Livigno jest na drugiej pozycji, Zakopane wiele miejsc za nimi, Szczyrku nie ująłem w tej rubryce..polashki, polashki przydałoby się wam trochę kajne-alko-sztuby..arghhhh…!

Jedna uwaga do wpisu “-=Sztubaj – Wyjazd Szkoleniowo-Tlenowy=-

Skomentuj

