-=”Młode Wiłki” – Piotr Kabat=-

Osobą którą tym razem chciałbym przedstawić szerszej publiczce, kolejny raz bez pytania podmiotu głównego, jest kolega Piotr Kabat .
Piotrek mieszka w pewnej uroczej okolicy Bielska-Białej, w której, de facto, miałem okazję go poznać na pamiętnej zielonej rurce, tej samej na której Michaś otarł naskórek w okolicach miednicy. Mimo, iż było to bardzo dawno temu to co jakiś cza mam (mamy) możliwość obserwacji jego video warsztatu. W tym sezonie mieliśmy troszkę pokręcić, przynajmniej ja miałem taką nadzieję, lecz 11 grudnia cały plan się rozpierdolił..spiralno/skośnie:]

Jak wszyscy/nie wszyscy [niepotrzebne skreślić] wiedzą „o gustach się nie dyskutuje”, aczkolwiek w mojej osobistej opinii jest wysoko..zresztą, sami oceńcie.

Piotr Kabat wyświetla się na bieżąco poprzez VIMEO (obczajcie pozostałe!)

2 uwagi do wpisu “-=”Młode Wiłki” – Piotr Kabat=-

Skomentuj

