-=Mateusz Kiełpiński-HelmetCam=-

Przechadzając się przez zwykłe, niezwykłe i zupełnie idiotyczne treści w serwisie społecznościowym o nazwie FejsBuchś natknąłem się na freeridowy filmik Mateusza Kiełpińskiego. Zupełnie nie kojarzę synka, prawdopodobnie nigdy go nie spotkałem, jednak widniejemy jako „Funfle” na wyżej wspomnianej platformie dla ludzi, którym kure* nudzi się w pracy, szkole lub na kiblu;] Mateusz filmuje z kokpitu, a w ostatnim odcinku nawet z ręki. Rzadko widuje się polskie ujęcia z tej perspektywy, dlatego też, postanowiłem je wam przedstawić. Filmiki mają fajny flow, przyjemne nutki, a i sama jazda cieszy oko. Sory Mateusz, że nie poprosiłem o pozwolenie na publikację, ale czasami brak mi kultury i ogłady:p Jest zajawa!!!

Rozgrzewka..

Jeden z dłuższych..

Najabardziej podoba mi się ten, jest na fajnym chillu..

3 uwagi do wpisu “-=Mateusz Kiełpiński-HelmetCam=-

  1. hehe nie powiem zeby był wielkim fanem Mateusza.. tez na 99% nie poznałem go ale milosniekiem tego typu filmików jestem.. zreszta przez pewien czas na CiosajSrogo.info prezentowalem tam jego klip.. bije zajawą mocno! H5 Mateusz jak to czytasz

Skomentuj

