=-NoLuck This Year=-

Ten rok jest dla mnie magiczny pod względem kontuzji. Od początku 2009 zaatakowały mnie następujące „katastrofy”:

– narty: złamany palec
– snowboard: „pęknięty chleb”
– koszykówka: złamany palec fakalec
– bolał mnie brzuch przed klasówką z matematyki
– koszykówka: skręcenie stawu skokowego
– piłka nożna: coś mi szczeliło boleśnie w stopie
– miałem brązową biegunkę
– narty: pęknięte żebro
– narty: złamana podstawa szczałki

Jak widać „licho nie śpi”. Oczywiście nie jest to koniec świata, aczkolwiek opisane wydarzenia są niezwykle irytujące (wydaje mi się, że duży wpływa na te wypadki ma tzw. „ocieplenie klimatu”). W życiu zmagałem się już z większymi „potworami”, jednak wiadomo, iż każda dłuższa przerwa od aktywności jest jak praca w korporacyjnym boksie, żenująca. Ostatnie przypadek jest szczególnie deprymujący, gdyż ta pieprzona, niepotrzebna człowiekowi, kość nie chce się zrosnąć. Stwierdziła, iż olewa ten proces i czeka na śrubki. Straciłem 6 tygodni czekając na cud..nie wydarzył się. Pozostaje mi zaufać nowoczesnej technologii i umiejętnościom chirurgów. Możliwe, że w przyszłym roku znowu zaświeci słońce..

Możliwe, że znajdę szczęśliwą koniczynę..

Jednak już teraz wiem jak będę umilał sobie czas oczekując kolejnej zimy.
Dzięki za szybką wysyłkę chopaki!

7 uwag do wpisu “=-NoLuck This Year=-

  1. snowboard: “pęknięty chleb” – o co kaman, bo nie ogarniam :/

    Mam nadzieje ze chirurdzy spiszą sie na medal i noga bedzie jak nowa 🙂

    ps. Ja straciłem 9 tyg po złamaniu Kości łódeczkowatej, ale doczekałem się tego CUDU!

  2. w boxie-pełna żenada.
    pęknięty chleb to zbita kość ogonowa, ogromny ból
    chirurdzy na razie nie nie wyciągają zabawek, za 3 tyg sie okaże?

Skomentuj

