-=Epic Trauma=-

Wydaje mi się, że Jesień 2009 zostanie bardzo dobrze zapamiętana przez bibliotekę mojego umysłu. Pewnie zadajecie sobie teraz pytanie, „o czym ten gupek znowu pitoli”, a on po prostu znowu się poturbował. Rozumiem gdyby to była jakaś kosa metalowa na ulicy, wybitny drop przepasany metalową siatką, bitumiczny beton lub coś na prawdę kuresko niebezpiecznego?!
A co mnie spotyka..najpierw własnoręcznie wykonany rail, który popękał mi żebro, a następnie po 3 tyg rekonwalescencji dostaję cios od rurki pcv 6 metrowej długości..życie jest totalnie niewyjaśnioną abstrakcją?!?

Efekt: Skośno-spiralne złamanie kostki bocznej na wysokości więzozrostu..fenk ju very macz!

Efekt efektu: Postanowiłem, iż trochę poprawię swoją geometrię. Mam tutaj różne specyfiki które budują moją masę mięśniową, rzeźbią i rekonstruują.

Zazwyczaj w piętę, sporadycznie w penisa..

Widzimy się wkrótce, miesiąc przed marcem..walczymy o coś!

9 uwag do wpisu “-=Epic Trauma=-

  1. a wlasnie Cie chcialem zaprosic na PCV za moim domem…

    qwa jutro tam idziemy…

    wracaj do zdrowia predko no i juz nie dlugo koniec ’09, a ’10 to juz zycze wszystkiego najlepszego…

    pozdro

Skomentuj

