-=HIRO=-


Dzięki uprzejmości Redahtora Naczelnego vel. Dziewula oraz marketingowej smykałce Marka Bushmana mam przyjemność powiadomić wszystkich tutaj zgromadzonych, iż dołączyłem do sportowej drużyny magazynu HIRO.

Aktualnie w skład tej formacji wchodzi poza mną kolega Marcin Lesiecki. którego osobiście nie znam, a który ciśnie na małym rowerku. Ponoć ma jeszcze dołączyć jakieś dziewcze które robi filipy w powietrzu, jakaś Ziuba,Dzioba czy ktoś taki..ale to na razie jakieś pogłoski ze stolicy;]

HIRO zapewnia nam opieke medialną, dwa bochenki chleba powszedniego tygodniowo, kilogram ryżu, 3 rolki taśmy do dupy oraz zapas tetrowych pieluch, więc jak sami widzicie możecie już włączyć swoje ośrodki zazdrości!!!

Poza tym można przeczytać o wielu pikantnych szczegółach z mojego rozpustnego życia. Text który znajduje się w mojej zkaładce jest wywiadem zamieszczonym tej zimy w piśmie Aktivist..tutaj pozdrowienia dla mojego listonosza który pewnie czyta go sobie od miesiąca podczas sesji fekaliowej!

HIRO.pl

3 uwagi do wpisu “-=HIRO=-

Skomentuj

