-=Malinowa Rurka=-

Ha..o tym spocie wiedziałem już od czasów liceum. Nie pamietam co tam robiłem i po co wtedy tam poszliśmy, domyślam się, że były to wagary. W każdym bądź razie zapomniałem o nim i gdyby nie straszna plaga kornika wściekłego w tych okolicach to pewnie nigdy bym sobie nie przypomniał, przynajmniej taki pożytek z tych wyciętych drzew. Na pierwszy rzut oka nic ciekawego w tym zestawieniu, czyli wodospadu, płaskownika i spiętrzonej wody nie ma..ale patrząc dokładniej można dosterz ukryty potencjał. Niestety płaskowniki są z dupy, moja osobista opinia. Dodam do tego małą prędkość najazdu oraz jego długość i wymarzone triki stają się utopią..w kilka sekund.
Pierwszego dnia szturmu zawiodła pogoda..zasuwały błysakwice, padał miętki grad..troszkę się bałem, że piorun uderzy w Lucjana.
Jakiś czas później ponowna próba, pogoda już lepsza, choć daleka od ideału. Bardzo przyjemnie się jeździło, wbitka na lipa, walka o równowagę i troszkę więcej poślizgu. Zazwyczaj nic się nie kleiło, prostytutki leciały często i gęsto z moich ust, jednak doświadczenie zostało zebrane. Triki są..podążamy dalej, na kolejnych nartach..emo!

P.S. W kwestii nart, abyśmy się rozumieli jasno i wyraźnie. Dumonty są naprawdę spoko deseczkami. Bardzo odpowiadała mi ich szerokość i długość. Popsuły się ponieważ za szybko i zbyt intensywnie jeździłem na nich po schodach w Myślenicach. Z tego miejsca chcę podziękowąć Markowi który sprezentował te nartki Aramowi, i Aramowi, za to, iż nie miał obiekcji w chwili kiedy mu je zarekwirowałem..dzięki chłopaki!

Tomek [e-globtroter.pl]


Lucjan-Lucekphoto.com






Advertisements

16 uwag do wpisu “-=Malinowa Rurka=-

  1. pierwsze drzewo i drugie przy rurce..nie da się ich przejechać..najazd z dachu wyszedł w praniu bo wcześniej tam nie byliśmy..po prostu brak pewności i poprzednie doświadzczenia.

  2. najwięcej w tej kwestii mogłby nam powiedzieć samson..ale on niestety nie mówi w naszym języku..a szkoda..bo wtedy mógłby pochwalić się rodzinie Zwierzaka oraz Policji gdzie dokłądnie dotyka go jego zwyrodniały właściciel o włosach jak węże..Zły Dotyk Boli Całe Życie!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s