-=Little Skrzyczne Flippin=-

Padapadapadapadacipkapadapada..hehe..nawarstwia systemetacznie, jeszcze tylko dwa miesiące takich opadów i będziemy świadkami pierwszej tak potężnej zimy od epoki lodowcowej.
W tym tygodniu na powder mieliśmy się wybrać w środę, aczkolwiek moja piłka do rugby intensywnie pulsowała, tak więc padło na czwartek. Lokalizacja Szczyrk, Małe Skrzyczne. Sander wybrał się tam dwa dni wcześniej tak więc rozpoznał teren. Oprowadził mnie po Malinowskich spotach, pokazał fajne dropiki. Wrażenie niesamowite, przede wszytskim na małym skrzycznym nie byłem kilka lat, od tamtego czasu skradziono z lasu chyba milion drzew. Pojawiły się pustynne polanki i tego typu smutny krajobraz. Ogólnie widoczność nam nie sprzyjała, co widać na obrazkach, ale jazda sprawiała bardzo dużo frajdy. Śnieg nie był już taki puszysty i można było ciąć na dużych prędkościach. Późnym popołudniem przejechaliśmy na Bieńkulę gdzie oprowadziłem AlexSandra po znanych mi niegdyś liniach. Osobiście Bieńkula podobała mi się najbardziej, szczególnie, że tymi szlakami porusza się bardzo mało osób i mieliśmy czyste tory:)

Zabytki W Tle
null

Romantyka

Bliskość Natury

Last Action Hero

Lincoln Kloop

Trippin

5 uwag do wpisu “-=Little Skrzyczne Flippin=-

  1. haha. Własnie byłem na Bieńkuli w zeszłym tydniu, ale na slalomkach i patrze a tu se kolo na armadach w BC pogina 🙂 Troche sie zdziwiłem bo to raczej nieczęsty widok w Polsce 😉 Nawet fajnie to temu Panu wychodzi 😉 Pozdro.

Skomentuj

