-=KRK SnowPark=-

Z dniem wczorajszym odbyłą się bardzo fajna sesyjka w Krakowskim Parku. Podczas gdy Aram i Antonio załatwiali szemrane interesy w placówce najbogatszej firmy fristajlowej na poludniu polski, ja wraz z Kostkiem udałem się na rurkę którą Kost kiedyś dawno temu ujarzmiał. Potrzebna była taka przeszkoda, aby urządzenie napędowe zwane drop’em było niepotrzebne. Gdy dotarliśmy na miejsce okazało się, iż aktualnie spot jest już zaadaptowany i sieka go 4 snołborderów. Sytuacja która ze statystycznego punktu widzenia jest raczej słabo osiągalna stałą się rzeczywistością. Chłopaki posiadali dosyć pokaźnego dropa i urządzali sobie spokojną sesyjkę. Nastąpiła słodka intergarcja i po kilku minutach dołączyłem do kolejki która prowadziła na szczyt najazdu. W przyszłości trzeba będzie chyba ustalić jakiś ogólnopolski rail grafik:) Katowaliśmy rurkę od godziny 14 aż do 19. Nie posiadam żadnej foty ponieważ Antonio stwierdził, iż miejscówka jest mało fotogeniczna. Jeśli o mnie chodzi ślizgało mi się najlepiej przy oświetleniu, żadne zewnętrzne aspekty nie powodowały rozkojarzenia i można było skupić uwagę tylko na trikach i rurencji. Siadło kilka nowych sztuczek do przejazdu oraz przywiozłem sobie kolorową pamiątkę, którą można podziwiać na fotce poniżej. Z całą pewnośćią zmieni kilka razy kolory, to jest jej początkowe stadium. Jeżeli ktoś nie rozpoznaje, to jest moje udo, na lewej piszczeli wyrosła mi mniejsza piłka, prawie jak tenisowa, a na plecach mam malutką pingpongową. Jednak czasami, raczej częściej, trzeba zacisnąć zęby i nie przejmować się bólem. Wywróciłem się ponieważ chciałem wykonać ostatni trik,nieco trudny. Chwila odpoczynku, kilka prób i kiedy wchodziłem na dropa poślizgnęła mi się noga, upadłem uderzając dokładnie tym siniakiem..później w furii prawie sćiąłem nartą pobliskie drzewo. Wk*rwienie było duże ale w końcu się udało i można było pakować graty. Boli bardzo, aczkolwiek dla tych trików które mi siadły mógłbym sobie nabić jeszcze raz takiego bombla wielkośći piłki do rugby..ale tylko raz!

4 uwagi do wpisu “-=KRK SnowPark=-

Skomentuj

