-=Ekierka Rail=-

Mamy już prawie połowę lutego, za oknami prawie zima. Nastroje raczej średnie ale przecież „walczymy o coś!”. Ostatni tydzień spędziłem w doborowym towarzystwie. Relacja już wkrótce, jak tylko ściągnę wszystkie materiały foto, a jest o czym pisać i co oglądać. Gdyby nie pamiętna kolonia we Władysławowie w 6 klasie szkoły podstawowej to ten trip z ekipą Salomona byłby najlepszym tygodniem mojego życia:]

A dzisiaj chcę wam zademonstrować co sobie kułem, właśnie dzisiaj. Byłem na spocie już drugi raz. Kolejny raz ponieważ wpadła mi do głowy ciekawa kombinacja sztuczek i chciałem sprawdzić czy się uda. Sesja została zakończona sukcesem, ze zdjęcia nic nie widać, ale oto chodzi..wszystko w swoim czasie..emo!

4 uwagi do wpisu “-=Ekierka Rail=-

  1. heh czekam na relacje z tego tygodnia, bo to co napisałeś to taki news bez newsa 🙂

    P.S. Ty nie pojechałeś do Ameryki, to Ameryka przyjechała do Ciebie 🙂
    Ale wiedziałem że z tymi Twoimi rurkami jakiś amerykański akcent musiał nastąpić 🙂

  2. pnk teraz to co nie ktorym sie chyba zrobi glupio. czekam na twoja relacje z tyg i mam nadz ze jakis bonus w filmie bpb w przyszlym sezonie co? ewentualnie angaz do temu salo:D
    a swoja droga to dobra rureczka, widze forma i ambicja rosna proporcjonalnie.

Skomentuj

