-=Piotr Pinkas – Promo 2007/08=-

Ten materiał mogłem już oglądać w całości od czerwca. Jest to mój segment z filmu BK KIDZ wytwórni RoadkillProductions. Składał go sam zastępca szefa, kierownik montażowni Aram Socha. Nagrywki leciały od momentu kiedy lepiej zaznajomiłem się z Aramem i dyrektorem całej „korporacji”, czyli Panem Lucjanem. Duża większość moich znajomych widziała ten filmik w przeciągu tych kilku miesięcy. Na oficjalną „premierę” trzeba było jednak poczekać, aż do tej chwili. Mam nadzieję, iż oglądając ten klip zobaczycie nie tylko slajdy,triki i upadki, ale również atmosferę jaka została stworzona przez te zróżnicowane miejscówki. Każde ujęcie związane jest z ogromnym wysiłkiem fizycznym, mentalnym i termicznym. Każde ujęcia posiada własną niepowtarzalną historię. Niejednokrotnie wszystkie czynności przygotowawcze szły jak po grudzie, ale mimo to nie udało nam się odpalić może 2 lub 3 spotów. Ogólnie zeszły sezon był dla mnie bardzo przełomowym momentem życia. Gdybym nie spotkał A i L nigdy coś podobnego by nie powstało, a ja prawdopodobnie dalej bym się upajał prześlizgami na dubeltówce przez cała zimę, Lucek dalej ślizgał by się na rejsowych rosołach, a Aram nie zakupił by zimówek i ubezpieczenia do żółtego.
Reasumując aby nie przeciągać, gdyż pewnie już się wam załadowało do końca, kreatywność i zabawa to podstawa- życzę miłego oglądania!

33 uwagi do wpisu “-=Piotr Pinkas – Promo 2007/08=-

  1. aram ja place 100 znajomemu i czerwona karetka tak se jezdzi jakims cudem wiec mysle ze jak dobrze sie zakrecisz to tez ci wbija pieczec co bys mogl dalej z panem piotrem smigac

  2. no własnie, nie zauważyłem braku fali, ale po słowach chemika rzeczywiście porządna fala przydała by się na start jako takie ostre jebnięcie tudzież na koniec by z wykopem zamknąć segment!

  3. juz sie jaralem u mnie i vimo ale Panie Piotrze ! Zgodze sie z Bartem, ze to najlepsze promo w Polsce, bo w koncu pro obstakle ! I za rok jeszcze pare 3 i 5 mute bo widzialem, ze umiesz 🙂

  4. ..o kurcze..naprawde miedzynarodowe mistrzostwa polski miedzynarodowego zwiazku narciarskiego nalezacego do miedzynarodowego stowarzyszenia narciarskiego szczyczacego sie miedzygalaktyczna slawa juz sie odbyly????? skwituje to jak niemeicki komentator skokow narciarskich po nieudanej probie czeslawa szmita-> ShadeeeeShadeee!

Skomentuj

