-=BeeFeF=-

Praktycznie tutaj powinna się pojawić relacja z imprezy organizowanej na julkach. Jak widać nie ma tutaj tej relacji, mam nadzieję, że się pojawi, liczę na mojego reportera:) Sam o niej nie będę pisał ponieważ nie uczestniczyłem. Zjawiłem się rankiem, odebrałem koszulkę startową, wyjechałem na górę komfortowym orczykiem, dojechałem do przeszkód (wyłącznie jib mnie interesował) i…wtedy stwierdziłem, iż nie będę się tutaj zabijał o fanty ponieważ jest zbyt niebezpiecznie. O 10 rano było bardzo twardo, w sumie nie było śniegu, panowało istne lodowisko. Później ponoć zrobiło się bardzo miętko, ale mimo wszystko nie wyglądało to zbyt bezpiecznie jak na moje oko. Później słyszałem od chłopaków, iż bardzo fajnie się jeździło..chyba wierzę:)
Osobiście udałem się na BK, gdzie panuje zawsze dobry warun, a na atmosferę również nie ma co narzekać. Jakiś czas później zjawił się Aram, jiby przestały się „kleić” więc udaliśmy się do lasu. MeMyselfAndI, Aram i Zwierzak. W sumie całkiem w ciemno, nie wiedząc czego dokładnie oczekujemy. Wpierw poszedł pomysł na trik na korzeniu, ale korzeń nie spasował i tak znaleźliśmy taki który miał pasować. Podczas budowy najazdu przyjechał jakiś tłusty burak na skuterze,zakopał się na naszym lądowaniu, niestety jego drogi skuter kiepsko spisywał się w warunkach leśnych. Troszkę się pomęczył i poturlał w dół, chyba sam nie wiedział w jakim celu przyjechał w to miejsce.
Po szejpingu początkowe, czyli najodważniejsze i najzabawniejsze próby. Później już kilka bardziej zaawansowanych podejść. Zwierzak niestety podszedł do tematu zbyt hardkorowo i wbił się głową w ziemię. Ja próbowałem sobie odjechać wymarzoną sztuczkę i po godzinie skumałem jak należy wykonać to tak aby sprawiało pełną frajdę. Kamera zarejestrowała i miejmy nadzieję, iż na wiosnę zostanie odpalone na wizji. Tak właśnie spędziłem moje BeeFeF.

P.S Polecam spławiki marki Yoki . Bardzo ciepłe i widoczne podczas słabych warunków atmosferycznych, także w nocy. Nie płoszy sandaczy, a i szczupaka może przyciągnąć.

4 uwagi do wpisu “-=BeeFeF=-

Skomentuj

