-=Miętka Scyrkowska Siatka=-

Ten wpis pozwoli wam zrozumieć dlaczego ostatnio, w waszym ulubionym, aferkowym serwisie o tematyce freeski, pojawiają się regularne posty. Dzisiaj będą, aż dwa, tak więc szał pisty!

Na poniższej fotografi widać jak Marek Doniec wykonuje widowiskowy ślizg po siatce.

Zdjęcie zostało wykonane przez Wzorowego Wojtka ponad tydzień temu, był sobotni wieczór. Większośc z was upijała się mineralką w klubach. Ja osobiście miałem iść spać, ale jednak dałem się namówić na sesjon. Niestety na w.jebce bywa różnie. Przede wszystkim, jak będziecie chcieli jeździć coś takiego to olejcie tą siatkę w otulinie gumowej. Jest za miętka i wciąga jak Złotopolscy po pierwszym odcinku. Najlepsza będzie stalowa, silnie naprężona. Strasznie trudno było odjechać, osobiście nie udało mi się. Marek wykonał piękne 3 prześlizgi i tutaj wyszłedł mój brak doświadczenia jeśli chodzi o jazdę przy dużych prędkościach. Zakończyłem po kilku próbach, jedyne co ukułem to wizyta u Szamanki, złamany piąty palec prawej ręki. Teraz już wiecie dlaczego mam tak dużo wolnego czasu..powiem krótko-> „denerwuje mnie ten stan!!”

2 uwagi do wpisu “-=Miętka Scyrkowska Siatka=-

Skomentuj

