-=Wsparcie Technologiczne 2008/09=-

Przyszedł czas aby w końcu przedstawić brandy,firmy,instytucje które wsparły moją skromną osobę nazywaną Piotr „pinki” Pinkas w aktualnym sezonie 2008/2009. Kolejnośc jest losowa, zajmowane miejsce nie mówi o intensywności sympatii do danej firmy.

„Deski”

MajestySkis.com

Supair.pl

Kombinezon


Nugget.cz


Forty-Four.pl

Ochrona Dłoni

LevelGloves.com
LevelGloves.pl

Hełm

SmithOptics.com
SmithOptics.com.pl

Ciuchy

HumanNation.pl

Patrzałki

ShredOptics.com

Kominy

Yoki.se

Hiver.pl

Z tego miejsca chciałbym wszystkim serdecznie podziękować! Sprzęty spisują się idelanie w każdych waruneczkach, mają fajne kolory i cieszę się, iż mam możliwość zniszczenia ich w tym sezonie. Do tej pory idzie mi pod tym względem rewelacyjnie:)
Wysoka 5 za wsparcie, dzięki wam, ja oraz zastępy innych wspieranych riderów mają świadomość, iż mimo wszytsko, w tym dziwnym kraju, warto rozwijać własne umiejętności oraz zajwakę.

*dodam jeszcze, iż potrzebuję wsparcia na buty i wiązania,więc jeśli ktoś chętny to nr konta podaje drogą mailową:)

Ponadto, muszę się pochwalić, iż w końcu udało nam się zakupić nową elektriczną maszinę do naszej skromnej wytwórni RoadkillProductions .
Stara „kosiarka” odmówiła współpracy, za co została ukarana. Pewien „nieznany” rajder sprzedał jej buta w obudowę, zapominając przy tym, iż ten but był butem z plastyku, przeznaczonym do narciarstwa..i zrobiła się dziura (ale to nie była przyczyna usterki,to była konsekwencja permanentnych usterek oraz setek zmarnowanych godzin jakie spędziliśmy aby to cudo uruchomić!)
Aby zakupić tą magiczną skrzynkę zrobiliśmy zrzutę na tacę.Kilka indywidualnych osób oraz 2 firmy z półświatka-> HumanNation.pl i Hiver.pl którym składamy pokłony i całujemy w stopy!

Advertisements

12 uwag do wpisu “-=Wsparcie Technologiczne 2008/09=-

  1. ..z tym malym wyjatkiem,ze my nie zmieniamy prawdy,na uzytek naszych „sponsorow”,niw mowimy ze wszytsko bylo „zajeb”,a w realu bylo zupelnie inaczej..np tak jak w przypadku 36i6 oraz A.L i caleg ski2die + pfo itp..nastepnym razem jesli nie bedzie komentarz podpisany prawdziwym nickeim to poprostu stad wypierd..skoro jestes taki twardy to sie podpisz!

  2. a ja sie zgodze z goscmi powyzej,
    roznica jest taka ,ze akurat nie 36i6 bylo do dupy ani nie polish open tylko zawody typu back on snow, w ktroych sam brales udzial. Dla Was zawody sa wtedy tylko fajne jak zajmujecie na nich dobre miejsca.

    A zreszta pewnie na PFO byles pierwszym wiec nawet nie wiesz jak to wyglada. Ja bylem tam tylko jako widz, ale atmosfera byla naprawde super! Mowie o railach akurat, bo widze ,że na nich smigasz wiecej.

    Respekt za katowanie mega rur streetowych, ale nie ma sie o co obrazac.

  3. z twojwj wypowiedzi wnioskuje,iz nie byles na 36i6-nie byles na back on snow.pfo jest organizacyjnie ogarniete.jdnak troche zbyt bananowo sie tam zrobilo.36i6 przynajmniej w cieszynie to byla najwieksza porazka jaka widzialem i nie tylko ja tak sadze.tutaj nie chodzi o zadne miejsca i respekty i podobne pierdoly tylko stawianie rzeczywistosci takiej jaka jest.a zderzamy sie z inna sytuacja.takie 36i6 wbija na pfo swoja flage i na ski2die juz nie mozna miec negatywnego zdania o tych chlamach imprezach ktore ta firma organizuje..bo pawda stoji tylko po stronie portfela..prawda?!

  4. nie zgodze sie z toba, sam twierdze ,ze na polskich imprezach jest za duzo reklam i jest troche bananowo. Jednak nie raz sie spotkalem z negatywnymi opiniami o PFO. A chodzi o ot ,że ludzie narzekaja nie zdajac sobie sprawy z rzeczywistosci. Kiedy to np. pfo 2008 organizowane jest przy kompletnym braku sniegu (mowie o skoczni) bo na rejle wiadomo ,dużo nie trzeba. Czesi sie smieja i narzekają a nie widzą ,że skocznie pokrywa warstwa śniegu 5cm.

    Co do raili to night session było super! Bez spiny, jam session, każdy jeździ ile chce. Bez numerków bez literek. Jest trochę osó ,ale odrazu widać te trochę wybijające się. Ten czech co wygrał w zeszłym roku to w szoku był chyba po tych zawodach.

    Portfel portfelem, największe imprezy zawsze będą tego typu i będą potrzebowały pieniędzy. Przyjedź kiedyś na to PFO. JA napewno wpadam to zakopanego to może sięspotkamy. W każdym razie mam nadzieje ,że znowu będzie ok.

  5. ..przeczytaj uwaznie o czym napisalem.nie chodzi mi o to,ze jest mega duzo banerow.super ze firmy sie garna,popieram.ale zaden kolnierzyk z firmy komorkowej lub jego kolega ktory organizuje iventy po polsce (szczegolnie ON) nie bedzie mi wmawial ze na 36i6 bylo OK skoro ja tam bylem,widzialem-ON nie byl,nie widzial,ale ten bialy kolnierz daje mu hajs na impreze wiec z tego tytulu mi wmawia ze bylo OK..a pozniej sie oburza..no szanujmy sie.wiesz jak anzywaja takie zachowanie na poludniu polski..?bardzo brzydkie okreslenie..nie chce mi sie o tym juz pisac.moje zdanie opisalem w newsie ponizej..emo

  6. ..no marcin,masz racje.boje sie porazki.to bedzie oznaczalo straszna kompromitacje.brak wielkich pieniedzy od sponsorow,kobiety sie odwroca.straszne.straszne.straszne!

    a tak na troche powaznie to ktos kiedys powiedzial „rywalizacja zabija kreatywnosc” bynajmniej nie chodzi tu o kreatywnosc trikow..emo!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s