-=BRZYDKIE SŁOWA-THE Movie=-

Może napisze trochę o historii tego filmu.
Ujęcia zacząłem zrzucać w czerwcu,później zrobiłem sobie przerwę do września. Coś tam dzióbnąłem,później w październiku zaszalałem i skleiłem sporo,szczególnie part Korasa wtedy powstał (mój rodzynek:). Następni długo nic dopóki Zwierzak nie ruszył dupy i nie przyjechał mnie wspomóc. Mimo dwóch spotkań, końca niestety nie było widać. Wtedy znienawidziłem ten projekt,jak miałem włączyć adobe to mi sie rzygać chciało..tak przez miesiąc chyba..teraz mam grype i w sumie na zajawie dokończyłem.
Nie wiem czy będziecie zadowoleni, postarałem sie aby wycisnąć z tego materialu (moze nie „wszystko”) ale dużo. Jednak następnym razem jak będziecie siebie kręcić to zwracajcie uwagę na drgania kamery, prace kamery, pion i poziom kamery,oraz Zwierzak nie mów blisko mikrofonu bo wszystko trzeba ściszać, za głośny jesteś..i nie filmujcie pod słońce,a rybkę tylko do bliskich ujęć:)
Brawa należą sie wszystkim kaskaderom i każdemu kto trzymał w rękach tą kamerę. Raczej popularności „REPLAY” nie pobije,ale pamiątka jest na lata!

Oficjalna strona filmu-> TuTaj!

KONKURS! – z nagrodami

Pytania konkursowe:

1. Na ile dni Koras dostanie bana na nie wychodzenie z domu (na narty) za jego nieprzemyślaną i niepewną wypowiedź, można się pomylić o 2 lata)

2. Gdzie was oszukaliśmy w filmie. Jest jeden moment, gdzie coś nie pasuje do czegoś.

Dla zwycięzców tiszerty, liczy się szybkość i fantazja odpowiedzi. Jak zgadniecie to wysyłajcie na piotrpinkas@yahoo.pl lub drinkblink@op.pl (są 3 miejsca na pudle) ,koniecznie z dopiskiem „konkurs”.

A tutaj REPLAY dla utrwalenia..

3 uwagi do wpisu “-=BRZYDKIE SŁOWA-THE Movie=-

Skomentuj

