-=Kielecki Sznur Na Śląskiej Hałdzie=-

Jakiś czas temu nastąpiła wielka inauguracja-reaktywacja boksa prześlizgowego który osadzony jest w letniej rezydencji Bartka S.Ustroń, bo o tej pięknej miejscowości mowa, gościł tego lata bardzo wielu atletów, jednak dopiero tydzień temu udało się udokumentować pierwsze tegoroczne popisy.W tym tygodniu również powstały pewne zapisy które już za moment będziecie mogli sobie odtworzyć na swoich własnych machinach typu PC.

Pierwsze dwa filmy oraz seria zdjęć przedstawia młodych chłopców uprawiających freeskiing oraz grilling.
Twórcom filmu oraz zdjęc jest „człowiek instytucja” czyli Michał Sznerch-> CIOSAJSROGO.INFO

Tutaj kilka stylowych wywrotek oraz flagowy kombos KurdeBalansa– swich rodeo out!




Natomiast kolejny jibbing odbył się w niedzielne popołudnie, zaraz po mszy.
Filmik jest autorstwa Marcina Pośpiech’a a te kryzysy są moje PNK.ownlog.com. Nie będę się tłumaczył, tylko winni to robią. Wykonałem jedne z najbardziej drastycznie paskudnych zdjęć w swojej „błyskotliwej” karierze fotopstryczka, ale mimo to jestem z nich dumny i odważnie pokazuję te popaprane dzieła.(Wyszło tak ponieważ zapomniałem bateryjki do lampy i trochę mi się śpieszyło więc się nie przyłożyłem-> winny-> prawadziwy artysta krytyki się nie boi!)

..wersja na twardy dysk-> ciach!

..a teraz zamykamy mocno oczy i udajemy,że tu są ładne zdjęcia!







..skoczkowie bali się o swoją reputację!?

Jedna uwaga do wpisu “-=Kielecki Sznur Na Śląskiej Hałdzie=-

  1. nie no nie jest tak zle… ja wiem iwme.. ze moj edit ludzi tu przyciaga ze moje poskladane foty nie usttępują najlepszym fotografom w polsce no ale nie dołuj sie spokojnie.. jeszcze sie nauczysz lol :D:D:D

Skomentuj

