-=Foto-Mezalians=-


Tegoroczna zima obfitowała w wiele ciekawych „foto-kryzysów”. Postanowiłem zebrać wszystkie i wrzucić na FREESKIER.COM . Stopnie w szkole miałem słabe, najgorsze z muzyki i zachowania, studiów nie ukończyłem, za granicą byłem tylko w Rybarzowicach, rodziny nie założyłem, dzieci nie mam, w pewnym momencie życia znalazłem się na rencie!? Jak można łatwo wywnioskować mało jest dziedzin w których mogę pochwalić się jakimiś osiągnięciami, niestety. Pozostaje mi tylko krajobraz Poldonu i pykanie rurek, zapraszam do obejrzenia najbardziej soczystych migawek sezonu 2007/2008 -> -=Soczyste Migawki=-

Za wszystkie soczyste migawki oraz cierpliwość lub wyrozumiałość, marznięcie i znoszenie moich fantazyjnych kaprysów, dziękuję:

LUCEKPHOTO.COM Lucek Lucek
MAREKOGIEN.COM Marek Michalski
MAXBMX.OWNLOG.COM Max Śleziak
DUBIEL.OWNLOG.COM Krzysiek Dubiel
SIRMENELIK.COM ..a ten Menel sam się oszukał!

Skomentuj

