-=RoadkillProductions-Kryzys it!=-

Droga Redakcjo!
Piszę do was ten smutny list, ponieważ wydarzyło się w moim nastoletnim życiu coś strasznego.Kilka miesięcy temu zaufałam swoim, jak mi się wydawało, bardzo dobrym kolegom, mianowicie A. oraz L. Mieliśmy razem rozkręcić niesamowicie dochodowy interes, ale jak to bywa w życiu nie wszystko poszło tak jak pójść miało. Sprawy zaczęły przybierać niebezpieczny bieg, najpierw niesamowite opóźnienie w realizacji projektu głównego, później niechęć aktorów i potencjalnych odbiorców co do nazwy (której tutaj nie wymienię ponieważ jest wulgarna,a wręcz nie humanitarna) i ostatnie wielkie nieszczęście, które odbiło się w znacznym stopniu na poprawnej harmonii mojego cyklu miesiączkowego. Udostępniłam swoje osobiste miejsce na twardym dysku serwera, udostępniłam prywatny transfer danych,zaufałam całym sercem,zapewniali,że wszystko będzie ok,mówili „nie martw się,jesteśmy profesjonalistami,robiliśmy to wiele razy”,uśmiechali się, byli przystojni,jak mogłam nie uwierzyć?!

„Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie”..kiedy transfer niebotycznie zaczął rosnąć,najpierw o kilka nikomu nie potrzebnych bajtów by na końcu zatrzymać się na 100(!!!) giga bajtach oni milczeli, ta cisza była nie do zniesienia. Wtedy powiedziałam basta! Koniec tego dobrego zabierać ten „Kryzysy (sh)it!” do kogoś innego!!!
No i poszli, nigdy już nie zobaczę ich twarzy,ich przebiegłych uśmiechów..zwyrodnialcy, tęsknie za wami!
Droga Redakcjo, ten przykry film który jest sprawcą mojego bólu jest teraz na serwerze konkurencji, tak więc klikajcie, klikajcie w obrazek, aż wam kciuki odpadną..ja już nie czuję bólu, już nie kliknę, żegnam was na zawsze..

Padlina lat 16

[Prawdziwe imię Żanety zostało celowo zmienione, gdyż historia ta jest oparta na twardych faktach]

7 uwag do wpisu “-=RoadkillProductions-Kryzys it!=-

  1. było wzięcie na kryzys it!
    nie wiem jaki serwer będziecie musieli przygotować na filmik z sezonu zimowego żeby wytrzymał transfer 😉

Skomentuj

