-=Wajse-Krucyfix-Piknik Z Jajem=-


Kurde tak naprawdę to nie powinienem opisywać tego piknika ponieważ mowiąc wprost raczej przez większość czasu byłem bardziej nieobecny niż obecny, zarówno w realu jak i w przenośni, a na dodatek zameldowałem się tylko pierwszego dnia.Myślę więc, że nie będę [bodajże nigdy mi się nie zdarzyło aby otrzymać ten tytuł,mimo usilnych starań] odpowiednim ciałem opiniotwórczym i „niestety” nie przeleję własnych wewnętrznych myśli opowiadających o tym co się tam działo, co nie, a co mogło się wydarzyć. Najpierw mentalnie się wyłączyłem a później pojechałem z Aramem na spacerniak, wielkie dzięki dla Szpaka i Donia za mega szybką i miejscami hardkorową przejażdżkę skutersami ze stajni 44.Dotarliśmy do niesłychanie odległego miejsca, miejsca w które nigdy bym nie doszedł piechotą, gdyż kiepski ze mnie turysta z patykiem. Na miejscu znajdował się wizualnie mistrzowski spot z fajnym gadżetem ale jak to się mówi „zesrałem się w majty” i nie uderzyłem, może za rok, jak już dobrze zaparkują to cudo.

Reasumując- piknik był całkiem spoko, na pewno był, widziałem to po twarzach uczestniczących, zwłaszcza w niedzielę. W pamięci zapadła mi jedna, intrygująca maksyma wygłoszona przez znanego nam tutaj bardzo dobrze Piotra Stoczka „..tylko was z narciarzy lubię..hyhyhyhy”. Trochę chłopak poszuflował i od razu otworzył swoją duszę..brafo!

FOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOPIPKAFOTOFOTOFOTOFOTOFOTF

% Gabriela TRZECIAFAZA.OWNLOG.COM

% Maksymilian Śleziak MAXBMX.OWNLOG.COM oraz VIMO.PL

% Menel MENELAMK.OWNLOG.COM oraz SIRMENELIK.COM

% Marek „Ogień” Michalski OGIEN.OWNLOG.COM oraz VIMO.PL orazz MAREKOGIEN.COM

% AMK AMK.OWNLOG.COM


















Więcej Kolorowych obrazków na WWW.VIMO.PL-> jebnij w obrazek!

3 uwagi do wpisu “-=Wajse-Krucyfix-Piknik Z Jajem=-

Skomentuj

