19 m.iles to 27 bochen out

Dzisiaj mieliśmy czesać 4 metrowa bramkę ale na szczęście nie było śniegu.Choć w sumie przez godzinkę naszuflowałem piękny kicker,zgarnąłem 1/5 śniegu ze skateparku i nie wiem dlaczego mi sie wydawało że się będzie dało?!Nie ważne,następnym krokiem było znalezienie zastępczej miejscówki.Kilka wstępnych pomysłów ale zero podjaru, aż tu nagle włączył się wszystkim szperacz, akurat w tym momencie byliśmy na terenie głównej siedziby GATu czyli tam gdzie narciarstwo zostało w bestialski sposób zamordowane.Kilka wstępnych rozmów z „członkami zarządu”, każdy z nich zgodnie potwierdzał „ok,ale ja nic nie wiem” i takim sposobem 19 m metalu zostało pyknięte z zejściem prezlowym..a później Michaś szczelił łakomego dropa a na sam koniec przyszedł Pan i Pan i Pan W Brudniejszym Kominie powiedział,że na „zakładzie” takich rzeczy nie można pykać.. 150% normy wykonane obywatelu dyrektorze!

Video: ArAM -> ARAM.OWNLOG.COM

Foto: Marek „Ogień” Michalski

$ MAREKOGIEN.COM
$ VIMO.PL
$ OGIEN.OWNLOG.COM



*Lepsza Rozdzielczość Foty <-cyk!

8 uwag do wpisu “19 m.iles to 27 bochen out

  1. współpraca z tobą pinki to koszmar! nie da sie zrobic zyciowego ujecia w ciagu 5 prób (przynajmniej ja nie umiem), a z regóły mam nawet mniej…

  2. taaa! super pinki super, znowu sie popisałeś, co będzie następne? iglica na Pałacu Kultury? ukujesz barierkę mostu Świętokszyskiego w Wa-wie?
    NUDY!

Skomentuj

