-=ForestFreeride-Cergowa=-

Kolejne magiczne,tajemnicze,cudownie zaśnieżone miejsce.Korespondent,felietonista,redaktor,kwintesencja wolnego umysłu czyli nie kto inny jak Tomek Dębiec. Tomasz pragnie po raz kolejny udowodnić, iż do fantazyjnego freeridu nie potrzeba wielkich gór,helikoptera,skuterów i innych komercyjno-cywilizacyjnych pierdół przez które wszystkie wiewiórki w lesie noszą gaz-maski.Jak powszechnie wiadomo,wystarczy odrobina chęci i ogromna ilość pasji.

Popatrzcie i oceńcie sami,osobiście ten las kojarzy mi się z japońskim klimatem..wielki 5 za odnalezienie tak wysoce kreatywnej inscenizacji.

Lokalizacja: Cergowa 716 m. n.p.m.-góra znajdująca się niedaleko Krosna (Beskid Niski).
Materiał Dzięki Uprzejmości: Tomasz Dębiec -> www.e-globtroter.pl






Reklamy

6 uwag do wpisu “-=ForestFreeride-Cergowa=-

  1. wojar nie nazekaj. czuc klimat miejscowki ze zdjec. mi sie podobaja, szczegolnie fota 3. ja moge podejzewac gdzie to jest ale glowy nie dam.

  2. Nie no fajny warun tez chcialbym zeby u nas byl taki bo SETHy w szafie stoja juz za dlugo 😦 na poczatku myslalem ze to szyndzielnia 🙂 hehe ale w sumie wysokosc podobna do debowca pozdro 600

  3. zdjęcia fajne, ale mam wrażenie jakby to były zdjęcia widoczków a narciarz był tylko dodatkiem do tego (wg mnie fotograf nie uchwycił dynamiki jazdy – czy jakoś tak?)
    przejebane drzewo na tej ostatniej fotce 🙂

    nie można się tylko zachwycać, trzeba trochę pomarudzić 😉

  4. w dobie aktualnych”srogich”zim..nalezy marudzic ale napewno nie nad tymi fotami,przedstawiaja naprawde fajne warunki i ladna jazde..dynamika jest,o nia nie musisz sie martwic..no i czym bylo by narciarstwo bez widoczkow..szczegolnie freeride?!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s