-=REPLAY!=-

Po 9 miesiącach żmudnej pracy edytorsko-monterskiej w końcu powstało arcydzieło które będzie zajmować pierwszą pozycję na każdym festiwalu filmowym, począwszy od prestiżowych Rybarzowic kończąc na mało popularnym Cannes.

Setki kilometrów taśmy magnetofonowej,tysiące ludzi pracujących w studio,super zaawansowane animacje,5 tysięcy zużytych rolek papieru toaletowego,innowacyjne wybuchy,hi-tec cyborgi,magazyn wódki,wagon szlugów,nerwy,stres..wymioty.A wszystko po to abyście mogli obejrzeć tą 5 minutową superprodukcję obrazującą zeszłoroczne kryzysy ->  „REPLAY!” (POLSAT już wykupił prawa do oficjalnej polskiej premiery telewizyjnej!)

Moją role zagrał BiEj Barakus,Zwierzaka-Hulk Hogan,Tuśka-Steven Seagal,Miśka-Chuck Noris,Korasa-DMX a Kuzdra-Sylwester Stalone.Łączne IQ aktorów to -150 ale i tak zesracie się w gacie jak zobaczycie efekty specjalne w ich wykonaniu.

Miłego Oglądania i pamiętajcie,iż po napisach może zdarzyć się całkiem fajne gówno..niestety się nie zdarzy bo pewien program obciął kilka sekund końcówki..ble!?

Aby obejrzeć zasysamy (44 mb)–> REPLAY!

7 uwag do wpisu “-=REPLAY!=-

  1. chyba pierwszy butter na rurce jaki widziałem 😉

    przydałyby się jakieś kamery hd bo słaby obraz i brak termiki za milion dolców odbiera trochę ogólnemu wrażeniu pozostawionemu przez filmik, ale i tak nice

  2. No bez przekłamania można powiedzieć że jest to najlepsza polska produkcja narciarska tego roku. Na ogólne wrażenie troszeczkę wpływa to że kręcone komunijnym aparatem ale spoko, ja za hajs na komunie dostałm kosiarke do ogródka. Aha, moglibyście mi napisac jakie przeszkody są w Donovalach?

  3. kurcze rzeczywiście przejrzałem sobie teraz komenty na youtubie i chyba byłem najbardziej narzekającą osobą… aż mi prawie wstyd…

    daj mi chociaż rolę w crash section – please… :-p

Skomentuj

