-=PowWow Railbattle 2007-The Polish Words=-

W dniach od 18 do 20 pażdziernika w niemieckiej miejscowości Augsburg miało miejsce wiekopomne wydarzenie,mianowice PowWow Railbattle edycja 2007.Pisałem już wcześniej,że mieliśmy duże kłopoty aby się tam dostać ale pokonaliśmy,jak zwykle zresztą,wszystkie przeciwności losu i zjawiliśmy się na miejscu.Może nie w tym dniu w którym nam się marzyło ale dzień poźniej.Droga była jednym wielkim koszmarem,w sumie bardzo miło się konwersowało,po czeskich drogach pedziliśmy na łeb na szyję,na niemieckiej autobahnie rownież ale do pewnego momentu,pożniej kryzys o nazwie”UMLEITUNG” czyli „OBJAZD”.Jeśli kiedykolwiek zobaczycie tabliczkę z takim znakiem to zawracajcie niezwłocznie do ojczyzny!!!

Na początku tablice pokazywały 57 km do Augsburga,po przejechaniu 40 km pokazywały 39 km do Augsburga i tak non top.Zwiedziliśmy kilka zamulonych germańskich wiosek po czym po 2 godzinach manewrowania dotarliśmy do miasta.Jeszcze godzinka kołowania po centrum i znaleźliśmy rusztowania przed Cinemaxem.Była 5 ranno więc po obejrzeniu konstrukcji prawie z bliska i strzeleniu w pobliskie krzaczory dwóch KUPonów turystycznych oraz oddaniu 17 litrów żołtej cieczy udaliśmy się w sen.

Rano na podjarze poszliśmy popatrzyć jak to wygląda naprawde.Do dyspozycji były 3 przeszkody,czyli mianowicie- boksik łamany 3 razy,rail i elefant boks.Tyle jeśli chodzi o podjar a później..

..poźniej były kwalifikacje,kolejki,dreptanie po 6 pietrach konstrukcji i wszystko się przeciągało,standardowo ale troche szybciej niż w polsce,następnie ćwierćfinały,półfinały oraz finał..jak to na zawodach czekaj-czekaj i czekaj..ble!

Jeśli chodzi o polskie akcenty to do finału doszedł tylko Szczepan Karpiel który ostatecznie uplasował się na bardzo dobrym 4 miejscu.Koras,Dziki,Seba,Gniazdo,Diana oraz Gumka rownież walczyli o finały ale niestety nie powiodło im się,a reszta dała dupy..ale ci ktorzy nie przyjechali dali jeszcze wiecej dupy bo napewno mieliby jakieś szanse.

Ogólnie warto było pojechać,popatrzyć na którym levelu umiejętności się aktualnie człowiek znajduje(oj!jeszcze dużo pracy).Obejrzeć efektowne gleby,jeszcze efektoniejsze triki oraz poznać nowych ludzi,spotkać się z dawno nie widzianymi i zrobić troche burdelu w jugend schronisku.

Chciałbym jeszcze raz podziękować hojnym ludziom którzy wsparli ten wyjazd,Maćkowi Chmielarskiemu za użyczenie telelunety oraz pozdrowić Wladka ze Słowacji i cała Wengierską ekipę!

P.S Bedąc w Augsburgu zawsze wrzucajcie monety do parkometru i płaćcie potencjalne mandaty za parkowanie,a wogóle lepiej weźcie sobie rowery bo tam się nie da zaparkować bez opłat.

P.S #2 A Szczepan to ten narciarzyk w białej koszulce i czarnym hełmie!

Wiecej Fotek <-ciach!

A teraz oglądajcie..

Foto i Video: Pinki

Muzyka: Herbert-Something Isn’t Right

Relacja powstała dzięki zaangażowaniu:

Reklamy

10 uwag do wpisu “-=PowWow Railbattle 2007-The Polish Words=-

  1. 1.zmiana sprzetu i chwilowy przeblysk;]
    2.fronflip ale chyba nie dal rady tego ustac
    3.no byla ogarnieta ale bylo kilka niedociagniec co potwierdza regule,ze ideal imprezy jeszcze nie powstal..ale bylo juz blizej..

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s